Workshop: Jak přemýšlet nad tvorbou marketingové strategie
- 4. 11. 20, Středa
- SIT Port
Z důvodu nařízení vlády bude workshop v ONLINE verzi!
Jak přemýšlet nad tvorbou strategie? Do čeho investovat, když máme omezený rozpočet? Co znamená MVP (minimal viable product)? Jakou roli v marketingové strategii hraje STDC rámec, jak přemýšlet nad svou cílovou skupinou, a jakou roli v tom všem hraje náš vlastní mozek?
Z důvodu nařízení vlády bude workshop v ONLINE verzi! Registrovat se můžete stále stejně, ohledně platformy vás budeme vždy před workshopem informovat. Workshop se bude vysílat online 4. 11. 2020 od 15.00 – 17.00 hod. Přihlášeným přijde email s odkazem na vysílání den den před workshopem! Proto neváhejte a přihlaste se teď!
Registrační formulář:
Další akce
Umění prezentace
Potřebujete představit projekt investorovi nebo přesvědčit kolegy o novém projektu? Tak to potřebujete skvělou prezentaci. Pavlína vás naučí odvyprávět příběh, proberete, jak mají...
Porozumění zákazníkům skrze data
Po prvním workshopu o kvalitativním výzkumu doplní Matez Jindra a Honza Páv letos také pohled na kvantitativní výzkum. Tedy primárně na to, jaká již existující data můžete využít a...
Webinář: Co dělá UX designer?
Co dělá UX designer? Jak vypadá proces návrhu nového webu nebo aplikace? Proč potřebuje UX designer poznat uživatele, kteří web budou používat? Petr Bechyně vám k odpovědím na tyto...