Workshop: Porozumění zákazníkům

  • 30. 9. 20, Středa
  • Zdarma
  • SIT Port


Na začátku podnikání má každý strach, jestli bude o jeho produkt zájem. Proto jsme si pozvali kluky z Makevision, což je výzkumná agentura pro firmy, které se zajímají o své zákazníky. Zaměřuje se na zpřístupnění nejčastějších typů výzkumu malým i středním firmám tak, aby byly srozumitelné a zaměřené na konkrétní změny. Matez Jindra a Honza Páv vám prozradí, jak porozumět vašim potenciálním zákazníkům ještě než jim předložíte hotový produkt! Naučíte se pomocí kvalitativního výzkumu zjistit, jestli o vás produkt bude zájem nebo jak si správně nastavit focus group. 



Workshop se bude jako vždy konat v Cukrovarské ulici v budově SIT Port, a to 30. září od 15.00-17.00 hod.

Registrujte se prosím zde:

    StartupStudentZaměstnáníJiné

    SPRÁVA INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ MĚSTA PLZNĚ, příspěvková organizace zpracovává osobní údaje jméno, příjmení, emailová adresa, telefon účastníků workshopu z důvodu oprávněného zájmu za účelem organizace workshopu po dobu trvání akce a maximálně do 31. 12. 2020





    Další akce
    5. 5. 21, Středa
    ZOOM

    Umění prezentace

    Potřebujete představit projekt investorovi nebo přesvědčit kolegy o novém projektu? Tak to potřebujete skvělou prezentaci. Pavlína vás naučí odvyprávět příběh, proberete, jak mají...

    21. 4. 21, Středa
    ONLINE

    Porozumění zákazníkům skrze data

    Po prvním workshopu o kvalitativním výzkumu doplní Matez Jindra a Honza Páv letos také pohled na kvantitativní výzkum. Tedy primárně na to, jaká již existující data můžete využít a...

    14. 4. 21, Středa
    ONLINE

    Webinář: Co dělá UX designer?

    Co dělá UX designer? Jak vypadá proces návrhu nového webu nebo aplikace? Proč potřebuje UX designer poznat uživatele, kteří web budou používat? Petr Bechyně vám k odpovědím na tyto...