Špatná reklama je jen špatná reklama
- 15. 3. 23, Středa
- 50 Kč
- Koterovská 152, TechTower
Špatná reklama, taky rek… je špatná reklama. Další workshop letošního roku se zaměří na tvorbu reklamních kampaní a jak si díky špatné reklamě nezničit svou značku.
Světové i domácí reklamní kampaně založené na prvotřídní textařině nám poslouží jako inspirace, jak se vyhnout klišé, stereotypům nebo úplným průšvihům. Na konkrétních příkladech si ukážeme nejrůznější přístupy, tipy a triky, jak na dobrý ideamaking nebo skvělý headline. Budeme společně oslavovat kvalitní práci, protože špatná reklama je možná taky reklama, ale může zničit vaši značku.
Tomáš Novotný začínal jako copywriter v roce 2006 a ve velkých reklamních agenturách pracuje od roku 2008. Působil v Mark BBDO nebo DDB a dnes je na pozici Executive Creative Director ve VMLY&R, kde odpovídá hlavně za kreativu České spořitelny.
V minulosti pracoval na značkách Heineken, McDonald’s, Nike, Mercedes-Benz, Pilsner Urquell, Pepsi, Volkswagen, ČSOB a mnoho dalších. Na kontě má celou řadu ocenění z lokálních i mezinárodních festivalů. Jeho práce byly uveřejněny v prestižním zahraničním magazínu Lürzer’s Archive nebo si vysloužily Creative Excellence Award za celosvětově nejlepší kampaň roku značky McDonald’s.
Přijďte načerpat nový vánek inspirace.
Symbolické vstupné na workshop: 50 Kč
Registrace jsou uzavřeny.
Další akce
Mobility Hackathon ZČU & ČVUT
Městská mobilita: výzva pro nás všechny! 🚋🚗🚦 MHD, křižovatky, zácpy, autonomní tramvaje, elektromobily a další. Městská mobilita je velké téma a potřebuje chytrá řešení....
Soutěž: Evoluce na plátně
Jsi umělec s vášní pro tvoření? Věříš, že umění nemá hranice a každé „plátno“ může být novou výzvou? Pojď s námi posunout své umění na další úroveň. Přidej do své...
Den otevřených dveří TechTower 17. prosince
Tato nově zrekonstruovaná budova nabízí designové coworkingové prostory, jídelnu, prototypovou dílnu, spoustu zasedacích místností, multifunkční sál, unikátní testovací vodní...