Chytrecallcentrum.cz


Václav


Naše #SuccessStory

Jmenuji se Václav Löffemann a založil jsem startup ChytréCallcentrum.cz, kde od konce roku 2018 vyvíjíme vlastní platformu, nad kterou lze jednoduše tvořit scénáře pro voiceboty (telefonní roboty). Chceme ušetřit čas a starosti, proto nabízíme robotické telefonní operátory, kteří zvládají vést konverzaci tak, jak je to naučíme. Přinášíme řešení, které umožňuje nahradit stále opakující se práci. Zavádíme plně automatizovaný systém, který vede telefonní konverzaci v přirozené řeči.

Více informací na chytrecallcentrum.cz.



1. Jak ses dostal k tomu, v čem chceš podnikat, jak Tě to napadlo?

Umělá inteligence mě lákala už na střední škole, kde jsem se zajímal o to, jak fungují algoritmy stojící za AI. A když se to skloubí s nasazením robotů na zákaznické linky, kde se dokola opakují dotazy, dává to perfektní smysl, a proto jsem se rozhodl do toho jít po hlavě a začal vyvíjet dialogovou platformu a jednat se zájemci o voiceboty. Dneska už se jedná o rozjetý startup s angel investicí a o nasazení jednáme s hned několika velkými firmami v Česku.

2. Čeho ses na začátku nejvíc bál, co bylo na rozjezdu podnikání nejtěžší?

Na začátku jsem se bál toho, že technologie rozpoznávání hlasu ještě není dostatečně vyspělá. Přece jenom pokusy s voiceboty už v minulosti byly, ale velkému nasazení se zatím netěší. Nicméně se od té doby výrazně zlepšila kvalita přepisů a dnes můžeme část telefonování svěřit robotům.

3. Největší fuckup?

Naštěstí se ještě nic zásadního nepokazilo.

4. Nejlepší pocit jsem měl, když…?

Při prezentaci před klientem, když říkal, že už toho vyzkoušeli dost, ale naše řešení je jedno z mála, co opravdu funguje.

5. Jaké máš podnikatelské plány do budoucna, co je Tvůj cíl?

Rozjet stabilní firmu, mít okolo sebe tým lidí, na které se lze spolehnout a podílet se na transformaci, kterou možnosti umělé inteligence přinášejí.