Porozumění zákazníkům skrze data
- 21. 4. 21, Středa
- Zdarma
- ONLINE
Po prvním workshopu o kvalitativním výzkumu doplní Matez Jindra a Honza Páv letos také pohled na kvantitativní výzkum. Tedy primárně na to, jaká již existující data můžete využít a jak připravit nebo objednat dotazníkový průzkum. To všechno za tím účelem, abyste lépe porozuměli svým (potenciálním) zákazníkům. A nemusíte se bát, že to bude složité. S výzkumnou agenturou Makevision se totiž zaměřují na to, aby se stal výzkum dostupný i malým a středním firmám. Proto přednáší mimo jiné o tom, co zvládne vyzkoumat i nevýzkumník.
Workshop se koná online 21. dubna 2021 od 15:00.
Registrační formulář:
Další akce
Den otevřených dveří TechTower 2. července
Tato nově zrekonstruovaná budova nabízí designové coworkingové prostory, jídelnu, prototypovou dílnu, spoustu zasedacích místností, multifunkční sál, unikátní testovací vodní...
Inovujeme Plzeň 2024
Oblíbený technologický festival Inovujeme Plzeň 2024 se blíží! 7. a 8. června se potkáme v technologickém parku TechTower. Čeká vás ukázka dronů a robotů v polygonu, elektromobilita i...
Na volné noze Na cestě v TechToweru
Jste na volné noze a rádi se potkáváte s jinými freelancery? Tak se připojte 31. 5. 2024 od 13:00 na příjemné odpoledne plné networkingu s freelance odborníky a diskusí o podnikání s...