Workshop: Marketing startupů aneb jak dát o sobě vědět

  • 24. 6. 20, Středa
  • Zdarma
  • SIT Port


Zaplatím influencerům, naučím se PPC, koupím reklamu na Facebooku a Googlu, nebo půjdu do televize a rádia? A co předchází takovým rozhodnutím? Možností je tolik, že není těžké v takovém množství ztratit hlavu. Jak získat pozornost zákazníků, o kterou se dnes pere největší počet společností v historii? Pomůže vám Vilém Franěk, marketingový ředitel internetové televize MALL.TV a spoluzakladatel univerzitního hokejového týmu Akademici Plzeň.



Workshop se koná v budově SIT Port 24.6. od 15.00-17.00 hod. Nezapomeňte se registrovat níže!


Registrační formulář: 





    Další akce
    5. 5. 21, Středa
    ZOOM

    Umění prezentace

    Potřebujete představit projekt investorovi nebo přesvědčit kolegy o novém projektu? Tak to potřebujete skvělou prezentaci. Pavlína vás naučí odvyprávět příběh, proberete, jak mají...

    21. 4. 21, Středa
    ONLINE

    Porozumění zákazníkům skrze data

    Po prvním workshopu o kvalitativním výzkumu doplní Matez Jindra a Honza Páv letos také pohled na kvantitativní výzkum. Tedy primárně na to, jaká již existující data můžete využít a...

    14. 4. 21, Středa
    ONLINE

    Webinář: Co dělá UX designer?

    Co dělá UX designer? Jak vypadá proces návrhu nového webu nebo aplikace? Proč potřebuje UX designer poznat uživatele, kteří web budou používat? Petr Bechyně vám k odpovědím na tyto...