Je za námi první ročník hackathonu s přeshraniční výzvou


Švýcarsko- český hackathon pořádaný se Švýcarskou ambasádou, společností Nestlé a Switzerland Tourism s podtitulem „podívej se na Švýcarsko českýma očima“ proběhl v termínu 27. – 28. června 2023 v prostorách technologického parku TechTower.



Témata k řešení byla zadána partnery akce – společností Nestlé a společností Switzerland Tourism. Soutěžící, kterých se sešly téměř čtyři desítky, měli možnost pracovat na webových stránkách pro Rhétské dráhy, turistické aplikaci, a nebo se pokusit zpracovat co nejlepší plán na tři roky na CSR aktivity společnosti Nestlé.

Kvalitou soutěžních prací jsme byli jako organizátoři nadšeni. Nejen myšlenka, ale i perfektní provedení prezentací a prototypů aplikací byly neuvěřitelné.

Čtyři nejlepší týmy z původního počtu měly možnost prezentovat svou práci v anglickém jazyce před zástupkyní švýcarského velvyslance paní Lorenzou Faessler, která nakonec rozhodla o finálním pořadí.

1. místo: tým die Wasserstoffverbindungen s návrhem aplikace a webu pro Rhétské dráhy
2. místo: tým Uhumdrum s kampaní zaměřenou na duševní zdraví středoškolských studentů pro společnost Nestlé
3. místo: tým Reformed Gardeners opět s návrhem aplikace a webu pro Rhétské dráhy.

Všechny týmy si odnesly krásné ceny v hodnotě desítek tisíc korun od všech partnerů. Už teď se těšíme na další ročník a na další skvělé nápady plzeňských studentů. Talentů totiž město Plzeň skrývá opravdu hodně a naším cílem je všechny objevit! 🙂

 







Další novinky

Stali jsme se partnery kyber soutěže!

Nedávno jsme v prostorách SIT Port hostili partu talentovaných studentů, kteří se věnují kyber bezpečnosti. Tito “bílí” hackeři, jak se jim říká, měli za úkol vyřešit...

Nvias úspěšně zakončil program AI Discovery show

Organizace Nvias, kterou dlouhodobě podporujeme, v loňském roce úspěšně zakončila několikatýdenní program AI Discovery Show. Nvias vede nadšenec a vizionář Pavel König, který svými...

#BLOG: Komunikujte se zákazníkem odhodlaně

Určitě každý, kdo podniká, se setkal nebo setká se svými prvními zákazníky. Co v této situaci dělat? Jak se o zákazníka postarat, aby se mu váš přístup, a hlavně produkt...


Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami zpracování osobních údajů.

© 2019 - 2024 SIT Port